Världens mysigaste julafton! /Johanna

Åh, vilken härlig dag! Julen är ju verkligen mysig alltså! Hela långa, mörka hösten går man ju bara och väntar på att det ska bli december, på att börja tända ljus runt omkring sig och på att umgås med sina nära och kära! Och äntligen var årets mysigaste dag kommen! Jag och min familj firade här hemma hos och hela släkten på pappas sida var här och firade med oss. Dagen bestod bland annat av julmat (en himla massa), julmust (en himla massa där också, haha), prat och härliga skratt (såklart), musikfrågetävling (coolaste farbrorn Per hade fixat), glögg, julgodis, Kalle Anka, julklappsutdelning (berättar mer längre ner!), Svensson Svenssons jul (alltid lika roligt), och ännu mera julmat! som ni förmodligen förstår har jag haft en sjukt bra dag, och jag hoppas att ni också har haft det!

IMG_0346red

Julafton-outfiten 2010! (:

Tillbaka till julklapparna då! Jag hade önskat mig rätt många småsaker, och fick faktiskt nästan allihop! Bland annat Robyns album "Body Talk" och Taylor Swifts album "Speak Now", en hårinpackning och chaite. Ni kanske vet att jag fullkomligt älskar chailatte? Och nu kan jag ju göra min egna hemma! Mums!

IMG_0331

IMG_0347

IMG_0364

Julen är väl bara för mysig!?

/Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0