Utsikten / Cecilia

Hejhej! Vet ni vad jag gör? Jo, jag har precis avnjutit en hemmagjord hallon smoothie, och nu tänkte jag gå upp och ha en liten "spatimme" innan jag drar in till St olofs kyrka i Falköping! Vet ni vad jag ska göra där då? Jo, jag ska faktiskt gå och lyssna på lite ljuv musik av bl.a. min mycket härlige kusin Klas och några andra kompisar Som jag har fattat det så kommer de sjunga in julen med lite Rent-låtar, och jag är helt säker på att det kommer vara jättemysigt! Hoppas verkligen att ni tar ert pick och pack o kommer o lyssnar om ni har möjlighet St Olofs Kyrka kl 19 ikväll alltså. Ses vi där?

 rent-musical-pose

Bild från musikalen Rent

 

Innan jag gör allt detta tänkte jag dock bara berätta om vad vi i Timoteij gjorde igår! Vi var nämligen i Nysnäshamn och spelade. och det gick bra och alla var så trevliga mot oss Särskilt en kille som "hade hand" om oss. Han fixade allt! Dessutom fick vi riktigt god mat! Spana in menyn nedan

 

Förrätt: Skagentoast med handskalade räkor (mums!)

Varmrätt: Oxfilé med någon potatiskaka (heter nog inte så men :P), god sås och grönsaker.

Efterrätt: Grymt god hemgjord glass med stora chokladbitar i, dekorerad med physalis, jordgubbar och jordgubbssås! Behöver jag säga att den sistnämnda blev en klar favorit för oss alla? Helt underbar!

     Alltså, om ni någon gång kommer till hotell Utsikten i Nynäshamn, så måste ni prova deras hemgjorda glass! Det ska ni dock inte göra ikväll, för då ska ni ju till St Olofs Kyrka!

 

Puss <3 / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0