”Jag känner en tjej som har ännu längre hår än dig!” / Cecilia

Hahah, här sitter jag och faktiskt tittar igenom lite gamla blogginlägg från min egen blogg :P Titta här, vilket roligt inlägg jag hittade från den 31 mars 2009:

 

"På bussen imorses kom en massa tredjeklassare in (den lilla sorten, alltså) och det började pratas och skrikas och SVÄRAS som bare den. Stackars tidiga 90-talisten Cecilia blev helt till sig av alla dessa fula ord som hoppade ur munnen på de små liven^^ Hur som helst började en tjej, som tydligen hette Sara, att fråga mig en massa saker, och efter en stund utspelar sig följande konversation:

Sara
: Jag känner en tjej som har ÄNNU längre hår än dig..
Jag: Jahaja
Sara: Hon heter Michelle Kallin!
Jag: Jaha, men det är ju min lillasyster.. Fast jag har faktiskt längre hår än henne.
Sara: Jaha… Jag tyckte väl att ni var lite lika.

Hahah stackars barn
     Nä vet ni vad jag ska göra nu? Nu ska jag se på musikvideon som är KLAR!!!!! Coolt, jag hoppas den blir bra Spännande som bare den!

♥ / Cecilia"

 

Puss <3 / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0