Harry Potter och dödsrelikerna, del 1 / cecilia

Vet ni vad jag just insåg?? Ingen av oss har ju bloggat om den nya Harry Potter-filmen än! Jag var faktiskt och såg den först igår, på Skövdes fina bio, och den var så himla fint gjord Jag gillade den verkligen! Det gjorde min kompis Julia också, som såg den för andra gången ;) Dock kände jag att man inte kom så långt fram i själva berättelsen, så det känns som att den sista filmen kommer bli totalt fullspäckad av händelser! Jag ser redan fram emot att se den på bio

harry-potter-and-the-deathly-hallows-part-1

Visst är Emma Watson sjukt snygg i sin nya frisyr förresten? Jag tycker det är dösnyggt!

emma-watson-haircut

Puss <3 / Cecilia


Kommentarer
Postat av: mikaela

Varsågod Welovetimoteij!!! Har du msn!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0