Följ med backstage! / Johanna

Som ni förmodligen vet så är Familjens Julkalas nu slut och vi har fått lite ledigt såhär i juletider. Men även fast vi inte kommer vara ute och spela nu på några veckor så kommer vi självklart blogga här och hålla er uppdaterade om vad vi gör på dagarna! Jag har redan en massa planer och idéer, och jag kommer att dela med mig av dem till er allt eftersom!

35599_10150103178360266_286938310265_7822743_7489116_n

Var ni och tittade på Julkalaset förresten? I så fall tror jag att ni fick uppleva en grym show med mycket glädje och julkänslor! Vi hade så kul på scenen, men faktiskt även bakom! Hela teamet bakom scenen var underbart och vi blev riktigt bra vänner med allihopa! Nu har jag klippt ihop Familjens Julkalas – Bakom kulisserna, en serie i två delar, och lagt upp på våran facebook-sida! Så var så goda, följ med oss backstage!

Familjens Julkalas – Bakom kulisserna – Varberg & Vänersborg
Familjens Julkalas – Bakom kulisserna – Lidköping & Lindesberg

/Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0