Träningsläger dag 4 – Löpning! / Johanna

Idag är det dag 4 i träningslägret, vilket även innebär att det är den sista dagen. Ja alltså, sista dagen som vi kallar träningsläger och kör två pass om dagen, men absolut inte sista dagen som vi tränar! Nej, nej! Idag var jag på gymmet på förmiddagen och ägnade mig till mestadels åt LÖPNING. Jag spenderade 45 minuter på löpbandet, och efter det gjorde jag lite mage- och ryggövningar. Att gå av löpbandet var intressant, haha! För det första var jag ganska trött och andfådd, och för det andra hade jag ägnat en lång stund åt att springa på stället. Så när jag sedan gick på marken och faktiskt förflyttade mig framåt kändes det som att hela världen svischade förbi i en herrans fart! Jag blev nästan lite yr där ett tag, haha!

Nu, när träningsvärken från igår är ett faktum och kroppen är sådär härligt seg, tar jag ett träningsuppehåll över nyårshelgen innan det är full gas igen på måndag! Nyårsafton kommer jag att spendera tillsammans med tjejerna hos vår kompis Amanda där vi ska laga middag och ha jättetrevligt! Tänk att det är imorgon redan! Och på lördag börjar ett nytt år! Vad fort 2010 har gått! Men vet ni vad? Jag tror att 2011 kommer att bli ett kanonår!

/Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0