Träningsläger dag 1! / Johanna

Jajamän, nu är vi igång! Första dagen är avklarad och det känns riktigt riktigt bra! Såå härligt att äntligen vara igång! vi har ju planerat detta sedan en vecka tillbaka, och jag har bara blivit mer och mer pepp för varje dag som har gått! Idag var det som bekant AFRODANS och CORE som stod på schemat för min och Mikaelas del och det var riktigt najs! Afrodansen var inte farligt jobbig så vi var två hyfsat oberörda, mer uppvärmda, tjejer som mötte upp en svettig Elina som istället för dansen hade tränat SPINNING Coren var däremot väldigt hård men jag kämpade på så gott jag kunde. Världens bästa ledare dock! Ojojoj, hon hade energi! Och hon var såå peppande! Min mage dog nästan där ett tag, men jag har gett mej dängen på att jag om några veckor ska sätta hela programmet fullt ut! Yeah!

Logga actic

Imorgon har vi planerat för BOX och SIMNING - kommer blir najs!

/Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0