Tittar bak i Cecilias blogg / Välkomna kära läsare :)

Jag har funderat lite över vad jag egentligen ska skriva här. Jag har haft en annan blogg sedan två och ett halvt år tillbaka, så jag är van vid själva grejen, men för den sakens skulle är jag inte särskilt rutinerad på hur man skriver sitt första inlägg i en ny blogg.. :P Men jag lovar att jag ska göra mitt bästa
Jag tänkte börja med att presentera mig lite. Jag heter Cecilia Kallin, och i skrivande stund fyllde jag arton så sent som igår!
Jag bor i den lilla staden Falköping (kan ju passa på att skryta om att vi är Sveriges kotätaste kommun – fler kor än invånare faktiskt! ;P), men eftersom jag pluggar på Music and Production i Skara pendlar jag dit varje dag.
Jag har sjungt och musicerat i hela mitt liv, och det är verkligen det jag vill göra När jag inte gör det spelar jag gärna volleyboll, eller så är jag med mina kära vänner!
En hel del av min tid krävs dessutom till allt skolarbete samt jobb med Timoteij.
I framtiden vill jag sjunga och/eller skriva låtar, eller kanske jobba som sångpedagog, och om jag fick välja helt själv skulle jag gärna bo i Paris.. Jag är nämligen helt nere i det franska språket!
Då var presentationen klar
Jag kanske även skulle ta och berätta att jag tycker att hela den här grejen med Melodifestivalen känns grym! Jag och tre av mina allra bästa vänner (himla söta tjejer det där, ska ni veta), ska ut på äventyr tillsammans – och det med basta! Min största förhoppning med festivalen är att den hjälper oss in i branschen.
Det skulle vara underbart att få några roliga och lärorika år med musiken, så att jag kan bocka av den punkten på min att-göra-innan-jag-dör-lista Hoppas ni kommer att tycka om vår musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0