Radioparty! / Johanna

Det är sen kväll och jag har precis kommit hem från dagens spelning i Borås. Vi gästade Toveks Bils julfest och det var riktigt kul! Men nu till poängen med det här inlägget: Efter att jag och Elina hoppat av turnébussen i Falköping där jag hade min bil, och till och med efter att jag lämnat av Elina hemma hos sig, vred jag upp bilradion och tog sikte på "hemåt"! Min resa skulle ta ungefär en halvtimma, och pigg som jag var gjorde detta mig ingenting. Jag var på ganska bra humör redan då, men sen slog jag på Mix Megaparty på Mix Megapol och blev nockad! Så bra! Mannen som ska lyftas fram här är DJ:n Rikard Hertzberg som spelade partymusik och mixade den så galet bra! Jag blev helt förundrad och imponerad av alla snygga övergångar mellan de olika låtarna, av remixerna och av hans sinne för musik! Grym! Min bilresa blev helt enkelt ett party!

Rikard_Hertzberg_641487c

/Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0