promenad + klappar / elina

Hej Hej!

Vet ni någonting som jag verkligen älskar?!:) – Långa promenader! Inte själv då såklart, eller jo det går fint om man har riktigt bra musik i lurarna men annars föredrar jag bra sällskap:).. Då kan man gå hur långt som helst utan att ens tänka på hur långt det är kvar, haha;) En person som jag går med väldigt ofta är min vän Mikaela. Vi kan gå hur långt som helst eftersom vi alltiiiid har så mycket att prata om..härom veckan gick vi "fel" uppe på berget (hur man nu kan göra det) och gick säkert  1,5 mil, haha;)  Eftersom min familj har en hund så blir det en del promenader med henne också såklart. Imorse var jag och mamma ute och gick i snön och det var såå mysigt!

Sen åkte vi till stan och fixade massa julklappar. Jag kände att jag var till väldigt stor hjälp då jag kunde säga exakt vad mina syskon skulle tycka om:) Det blev många fina grejer som jag tror de kommer uppskatta och mamma var nog tacksam för hjälpen också, haha;) Snälla jag!;)

Ikväll blir det träning och imorgon blir det julkalaset i SKÖVDE Min hemstad! Varmt välkomna dit:)

 

Bild från Kungshamn i somras:)

Kraaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0