Ny låt! :) / Cecilia

Hej på er! Idag är det som bekant annandag jul tänkte jag precis skriva, men det är det ju faktiskt inte.. haha Som ni kanske förstår är vi lediga idag, och då är det ju ganska lätt att tappa kollen på veckodagarna! :P Jag får skylla på det. Hur som helst har jag en mycket trevlig dag och har idag skrivit klart en låtidé som jag tänkt på länge. Jag skriver lite då och då, och försöker att utveckla en egen stil Fast jag vet inte om just den biten går särskilt bra, för jag skriver så sjukt olika låtar! Det är väldigt roligt iaf

     Dagens låt blev en ganska rockig midtempolåt med mycket fokus på texten, som nästan blev lite aggressiv. Vi får helt enkelt se hur det blir när jag spelat in den i min lilla studio

 väder

Så här ser det ut hemma hos mig nu

 

Idag ska jag förutom detta ut och gå alldeles strax (jag får skynda mig, så att inte solen går ner!), och lite senare när min pojkvän kommer hit hoppas jag få ut honom och åka längdskidor eller snowboard bakom snöscootern.. Snö är kul! Jag har även tänkt titta på det senaste avsnittet av Gossip Girl! Det är ju bara så spännande, haha :P Bara en massa intriger och problem hela tiden, men har man sett två avsnitt så är man fast sen Har ni lite tur sen får ni även se en sak jag fick i julklapp

 

Puss <3 / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0