Min jul! / Bodil

Heej heeej! 

Jag har haft en jättemysig jul! Jag firade hemma med familjen, hos min pojkvän och hos mormor med kusinerna:) Juldagen spenderade jag med Elina, Johanna, och våra söta kompisar Mikaela och Amanda Mycket trevligt! Till skillnad från andra år så är jag inte alls less på julbord och allt julgodis:P Har inte blivit så mycket av det i år och det kanske är bra. Då har jag något att se fram emot tills nästa jul:P

Förutom allt firande så håller jag faktiskt också på att skriva låtar som Johanna och Cissi gör:) Jag är nästan klar med texten till en låt i Rihannastil som jag har filat på i några veckor. Hurt heter den. Jag tycker Rihanna är mycket talangfull och jag blir väldigt inspirerad av hennes röstklang och det uttrycket hon har när hon sjunger. Musiken är inspelad och klar och jag lääängtar verkligen tills texten blir helt klar så jag kan spela in sång och lägga körpaket! Att skriva låtar är grymt kul när man får inspiration!

Här kommer lite bilder från min jul! Kan konstatera att Kajsa (min hund) är helt gaaaalen i snö!! Hon är bara 7 månader så det är första gången hon får uppleva ett riktigt vinterlandskap:P Enjoy

P1030263

P1030424

P1030319

P1030309

P1030307

Kolla vilken cool tavla jag fick i julklapp utav syrrans kille:D Han har målat den själv så jag är mycket imponerad!! Den passar perfekt till min hall! :D 

P1030408

Ha det så bra !! Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0