Lucia / Elina

Idag är det den 13 december och julen närmar sig med stormsteg! När jag gick upp imorse så var tv.n på och luciafirandet strömmade ut ur högtalarna. Så fint! Anledningen till att jag gick upp lite tidigare än vanligt var för att jag skulle gå ner till lågstadieskolan där jag gick och lyssna på min lillebror och hans klasskamrater när de sjöng. De var så söta och man blir glad av att höra barn sjunga. Det märks verkligen när de har övat och tycker om en låt extra mycket för då tar de i från tårna och sjunger ut;D

 

Rolig kommentar:

Alla barn stod samlade i ett omklädningsrum och väntade på att få gå in i gymnastiksalen när någon råkar släcka ljuset. Då började alla barn småskratta-skrika eftersom de va en rolig grej men så hör man en som ropar; "- Dags för tryckare". Haha, så skön!;) Han kanske va 8 bast eller nått;)

Hoppas ni får en bra dag!:) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0