Juliga dagar :) / Cissi

Hej på er! Gud vad mycket som har hänt de senaste dagarna!! Familjens julkalas är slut, och vi har faktiskt gjort vår sista spelning innan jul! Julkalaset blev för mig extra roligt i Lidköping och Lindesberg, för där sjöng jag och Darin duett! Stilla natt bjöds det på, och det var jätteroligt Han är så otroligt duktig. Tänk ändå att han hållit på så länge; han slog ju igenom redan 2004, och fortfarande är han jättestor och är ute och gigar konstant – en bra artist alltså! Mycket snäll och rolig dessutom!

IMG_3241

Jag och Darin

 

Efter julkalaset hade vi som bekant en avslutningsfest, och herre gud vad kul det var! Det blev världens party! Jätteroligt verkligen, särskilt med tanke på att alla i crewet är så goa :) Det började med lite snittar och mingel med alla. Ett vattenkrig, en bastustund och ett luciatåg senare gick vi till slut och lade oss efter en sjukt kul kväll

IMG_3339

Nästan alla medverkande artister i Lindesberg: Jill Svensson, Erica Sjöström, vi, Darin, Ola och The Playtones.

 

Jag har även besvärats av ett litet problem, som bara blev större och större… Det var nämligen så att jag var så dum att jag satte på mig en ring på långfingret som jag vanligtvis har på ringfingret, och ja – behöver jag säga mer än så? Den satt fast! Jag spolade med kallt vatten, varmt vatten, försökte med hudlotion, tvål och olja, men den rörde sig knappt! Samtidigt blev fingret mer och mer svullet, så det slutade med att jag, mamma och pappa satt hemma i köket med en bågfil och sågade upp den där stackars ringen! När jag äntligen kunde ta av den hade den varit på i ett drygt dygn, och jisses vad skönt det var att "bli fri"! Tur iaf att det var min ring, så att jag inte provade en ring i en affär haha..

     Igår var jag ute med några av mina Falköpingskompisar. Vi var nog typ 10 pers, så det var roligt Det var min brors flickvän som firade sin 20-årsdag, och hennes kompisar är mina barndomskompisar, så det var jätteroligt!

     Slutligen, idag är det fjärde advent, och jag längtar som tusan till julen! Hoppas att ni alla mår bra och tusen tack till alla som kommit och stöttat oss och tittat på oss under våra julkonserter Det uppskattas verkligen! Ett stort tack också för alla våra julklappar vi fått av våra fina fans

 

Puss <3 / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0