Julen är över/ Elina

Jaha, nu sitter man här, mätt och belåten efter en hel helg med massa julmat, godis, trevligt sällskap och firanden;) Julen är bra trevlig! Hoppas ni också har haft en riktigt bra jul! Har ni fått några fina klappar tro?:) Själv tycker jag mest om att ge bort..man känner sig så snäll, haha;D Ne, men om man har hittat en grej som man VET att personen som ska få den kommer att tycka om så känns det väääldigt bra! Kul att göra andra glada med andra ord!:)

Själv var jag och köpte en tv igår på mellandagsrean som jag är otroligt nöjd med! Detta var dock förra årets julklapp som jag då fick pengar för att köpa en tv men det har liksom inte blivit av förrän nu;) Heja Elina! Den passar i vilket fall väldigt bra in på mitt nyomgjorda rum, som jag tänker blogga om en annan dag, så kika in:)

 

Jag och min goa lilla jul-hund Thea:) <3

 

Nu ser jag fram emot nyår men innan dess är det hårdträning som gäller!;) Jag och Johanna har nämligen ett litet projekt på G som vi avslöjar i veckan;)

Ha det fint! / Elina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0