Bloggar igen ! :)

Hej på er !
Jag har vart lite off på bloggen, och jag har tänkt om jag vill fortsätta blogga.
Och jag har bestämt mig att jag ska fortsätta blogga !:)
Inlägget som jag lägger upp har Cecilia skrivit ( nedanför ) och hon skrev det igår ! :)

Försäkringar och smink…



Hejhej! Just nu befinner jag mig i Skara! Under dagen har jag varit i Skövde och haft några riktigt trevliga och intressanta timmar. Bl.a. har jag faktiskt fixat lite med försärkringar - innan det händer något :P Så idag har jag lärt mig ett och annat om olycksfallförsäkring, sjukvårdsförsäkring, pensionsförsäkring, och så var det nog en till.. men den kommer jag inte ihåg namnet på haha :P Jag tycker att det är lite rörigt sånt där, när man inte vet så mycket! Men det ska nog bli bra

smink

Förutom detta tog jag mig givetvis en liten (blev dock mycket liten) sväng på stan, och jag hann åtminstone in på Åhléns. Där hade de idag väldigt bra priser på en hel del smink från bl.a. IsaDora, så givetvis passade jag på! Det blev lite till mig själv, och även några presenter till några av mina kompisar Ett bra tips till er som är ute efter en fin liten gåva till en tjejkompis!

     Alldeles strax ska jag faktiskt inte ut och träna, inte shoppa och inte sjunga.. ikväll ska jag se på film och äta popcorn med min käre pojkvän! Det ska bli riktigt mysigt Film är ju så kul! Ha en jättebra kväll

 

Puss <3 / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0