Träningsläger dag 3 – UNDERBART! / Johanna

Tredje dagen är nu slut och jag är helt övertygad när jag säger att detta var den bästa dagen hittills! Vi var på ett pass som kallas GYMPA och det var bara så bra! Ett energiknippe vid namn Åsa som ledare, riktigt bra musik och grymma övningar – ni kanske förstår själva? Jag älskade det! Dock vet jag ett faktum: Jag kommer att ha träningsvärk imorgon! Och då skojar jag inte, haha! Det var ett riktigt tufft pass och jag kämpade hårt som bara den in i sista sekunden! Och vet ni vad jag insåg? Att jag älskar att träna! Man får ju en sån extrem kick utav det! Helt underbart!

IMG_4535r

Mikaela och Elina någon gång i våras. Tänk att man faktiskt kan se marken här! Det var ju ett tag sen! haha.

Imorgon tror jag faktiskt blir den sista dagen i vårt intensiva träningsläger, för på fredag är det ju nyårsafton med allt vad det innebär! Men imorgon är absolut inte sista gången som jag går till Actic, det kommer nog att bli mitt nya "häng-ställe" haha. Nej men på riktigt, frågan om jag ska fortsätta att träna där finns inte – klart som attan att jag ska!

/Johanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0