Träna, träna, träna, dö! / Elina ( SKRIVET IGÅR!)

Gooooookväll på er:D

Som ni kanske har förstått så har ett så kallt "träningsläger" dragit igång i Skövde:) Mycket roligt tycker jag då jag verkligen älskar känslan av att dö……av utmattning, så klart;) Det är bara full gas (efter egen förmåga) som gäller, genom hela passet, då känns det bäst efteråt:) Oavsett hur trött du än är så är det ju iaf inte farligt..man dör ju liksom inte, så varför inte bara köra gärnet!?

Några tips som bidrar till rolig träning:

En träningskompis

Egna mål, jämför dig inte med andra

Sätt upp målen efter egen kapacitet

Ingen press. Träningen ska inte kännas som ett tvång utan börja hellre lugnt med "lätta mål" som du kan nå och höj sedan ribban.

Duktig, engagerad och inspirerande instruktör/tränare smittar av sig.

Jag har en person som har gjort stor inverkan på mig och som verkligen är värd att nämnas här. Det är en grym instruktör/tränare vid namn Åsa som håller till på Actic i Skövde och jag bara älskar hennes pass! Hon är sjukt stark och jag tror aldrig att den människan blir trött, haha;) I alla fall blir man väldigt taggad själv av hennes energi:) Me like!!!

IMG_4966

 

En bild från i somras. Jag och min fina "kopia" på diggiloo-turnén

Nu ska jag sova. Imorgon ska vi storhandla inför nyårs-festen!:) Menyn får ni se på fredag:)

Nattinatti, puss / Elina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0