Mysfika med grymma tjejer! / Cecilia

PICT5468

Jag veeeet..! Det första ni tänker är säkert "Guuuud vad hon längst till vänster är brun!".. Det tänkte jag med! Hon längst till vänster är en mycket söt tjej vid namn Ida, och hon kom så sent som igår hem efter hela två veckors semester bland hajarna nere i Egypten.. Helskinnad dock. Endast solen har satt sina spår i henne! Världens pigment alltså Om ni tittar lite längre till höger i bilden ser ni mig sitta och skina upp, och ja, det var jag som reflekterade ljuset från blixten så pass att de andra också syntes! Ytterligare lite till höger hittar ni Klara, min fina vän som bor i Tyskland, och längst ut till höger sitter snygg-Jess, som spenderar dagarna bland en massa solbrända greker!

     Idag passade vi på att ta oss en fika på Lilla Blå i Falköping, och det var såå trevligt! De här tjejerna håller helt klart världsklass!

 

Puss <3 / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0