Juldagen :) / Cecilia

Hej på er alla! Hoppas att ni hade en riktigt mysig julafton igår Själv firade jag först med familjen hemma, och sedan hemma hos mormor och morfar på kvällen! Det är alltid så mysigt med alla julklappar, härligt sällskap och den goda maten. Idag ska jag vidare till min farmor och farfar, som vanligt blir det ”två julaftnar” för mig Senare ikväll har jag tänkt mig att jag ska gå ut i Falköping tillsammans med mina Falköpingskompisar! Det är väl ändå det som är det bästa med julen – att alla man tycker om kommer hem så att man får träffa dem igen! Jag längtar verkligen efter alla mina fina vänner som nu för tiden är utspridda runt om i Europa; en är i Aten, en i Düsseldorf, en i London och ett helt gäng håller till i Oslo! Men ikväll får jag träffa dem igen Ha nu en riktigt bra juldag allihop, och passa på att njuta av snön! Kramar på er!

Puss <3 / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0