Efter en lyckad shoppingdag i Göteborg… /Cecilia

…kan jag konstatera ännu en gång att shopping är fantastiskt roligt! Min vän Tina frågade mig om jag inte skulle hänga på idag, och givetvis svarade jag ja! Det blev en riktigt nostalgisk dag i Götet! När man är så där en 13-16 år, tjej och boende i Falköping, ja då händer det åtminstone en gång i månaden att man tillsammans med en eller flera vänner tar tåget till Gbg (tar bara en timma), går och kollar runt på stan och i Nordstan, käkar lunch på någon kina- eller thairastaurang samt fikar på condeco! Och så shoppar man som en galning Och det var just detta vi gjorde idag, därav denna nostalgi! Förutom att vi inte hann med fikan på condeco.. Men vi fick oss däremot en riktigt god och billig (endast 65 kr) lunch på thairestaurangen som ligger inne i arkaden Ett bra tips tycker jag allt!

PICT5465

Jag och Tina

 

Nu undrar ni kanske vad jag fyndat! Jo, jag har köpt…

…en kamelfärgad kappa från Zara

…en marinblå kavaj, även den  från Zara!

…en blå/vitrandig tröja från Monki.

…en puderrosa långklänning från H&M, riktigt somrig och fin!

…(enligt mig) världens snyggaste  kjol! Puderrosa även den.. Den består av fjädrar! Så fräck! Jag räknar med att ha den på scenen x antal gånger i vår, för den är göööörsnygg! Det var det bästa köpet idag, och den hittade jag på Mango

 

Hoppas att även ni hittar er lite fina grejer på rean Ni får kommentera om ni fyndat något bra Kramkram!

 

Puss <3 / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0